30 augustus

30 augustus 2014 - Sofia, Bulgarije

Tussendoor een update ivm de acties van de politieke partij in GD. Donderdagavond, terwijl er geen vergadering was ivm het congres, heeft groep jonge mannen, meeste onder de 18 jaar, een demonstratie gehouden voor de deur van de zaal. Politie was erbij en weerhield hen ervan om plakaten met leuzen tegen ons op de ramen van de zaal te plakken, maar op de gevel mocht wel? Er stond op: Jehovah weg en jullie moeten weg en GD zegt Nee tegen de getuigen.

Waarschijnlijk is men later terug gekomen en hebben enkele ramen stuk geslagen. Waarschijnlijk hebben ze ook de eigenaar en zijn familie bedreigd, want hij heeft met directe ingang de huur opgezegd. Wij willen iedereen vragen om voor de veiligheid van onze broeders en zusters te bidden, en dat er rust mag wederkeren zodat de activiteiten verder kunnen want er zijn er veel die de waarheid zoeken!

1. Danny & Nanda:
    Heftig zeg! Sterkte daar! Uiteraard bidden we voor jullie! Liefs ons
  2. Danny & Nanda:
    Heftig zeg! Sterkte daar! Uiteraard bidden we voor jullie! Liefs ons
  3. Kooshendriks:
    30 augustus 2014
    Ik weet wel dat wij geen uitspraken over het einde mogen en kunnen doen, maar het gaat nu wel heel erg hard achteruit in de wereld.
  4. Loïs:
    30 augustus 2014
    Bah bah wat worden we hier misselijk van... Sterkte voor jullie, maar vooral de broeders en zuster echt van daar...
  5. Jan en jannie:
    1 september 2014
    Jammer, wat een domper, maar we kunnen het verwachten,
    want de tegenstander van Jehovah weet dat zijn tijd kort is,
    en wil niet dat mensen Jehovah leren kennen.
    Wij zullen bidden voor de broeders en zusters daar.
    Liefs en groetjes