Aangekomen in Sofia

29 augustus 2016 - Sofia, Bulgarije

Lieve vrienden,

We zijn veilig aangekomen in Sofia. Morgen moet eert wat aan de auto gedaan worden, servicebeurt, remblokken en apk, woensdag rijden we naar Orjagova, een klein stadje aan de Donau. Dat blijven er twee nachten en mogen donderdag meehelpen met de oogst in de wijngaard. Vrijdag rijden we door naar Tutrakan. Dat zullen er een weekje blijven en met Nederlandse broeders en zusters (Armen en Lydia Papikjan en Ton en Sonja Hubbers) meegaan in de dienst. Zondag zijn we dan nog in Silistra waar Bastiaan een Joanna van Leeuwen dienen. Vanaf vrijdag willen we een paar dagen vakantie houden, de verrassing voor ons en jullie is waar.

Wordt vervolgd,

Berechja en Willy

1. Helma van Leeuwen:
    29 augustus 2016
    Heerlijk, die goede aankomst. Na een congres , een vlucht, hectisch. Maar dan lekker werken in de wijngaard. Een voorproefje op het paradijs, waar ieder onder zijn eigen wijnstok zit. Heel ontspannend. Geniet van ieder moment! Jullie hebben het verdiend.
  2. Danny & Nanda:
    Geweldig!
    Veel plezier op jullie trip en Jehovah's zegen!
    De groeten aan de broeder en zusters.
  3. Ton:
    29 augustus 2016
    Welkom in Bulgarije. Een goed begin begrijp ik. De druivenpluk is meestal een vrolijk iets. Wellicht kun je een paar flesjes van vorig jaar meenemen voor ons om te proeven.
    En met jullie samen in de dienst gaan is een bijzonder begin van het nieuwe dienstjaar.
    Wij zien uit naar jullie komst.
    groetenvantonensonja.
  4. Zusje:
    30 augustus 2016
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Ben benieuwd waar jullie je vakantie gaan doorbrengen
    Veel plezier en liefs van ons
  5. Pa de Jong:
    30 augustus 2016
    Leuk om jullie verhaal te lezen. Ik ga de plaatsnamen opzoeken,want ik ken er geeneen. Groeten van Irene en mij.
  6. Pa de Jong:
    30 augustus 2016
    Pa is natuurlijk Arie,want dat staat er nog op van de blog van Lois
  7. Ted, Agnes en Kimberley van Hout:
    31 augustus 2016
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Suc6 en ben benieuwd. groetjes
    Ted
  8. Loïs:
    1 september 2016
    He gezellig pa leest ook mee ;)
    Fijne tijd toegewenst vrienden!
  9. Michael en Inge:
    2 september 2016
    Heel veel plezier in het mooie Bulgarije!! In de druivenoogst(heel bijzonder) en in de bijbelse oogst(nog veel bijzonderder). Doe Armen, Lydia, Ton en Sonja warme knuffels!!!! Michael en Inge.